neděle 31. května 2009

Král Šumavy MTB - prasárna na n-tou

Po dubnovém kurýrování a květnovém najíždění kilometrů jsem se postavil na start domácího Krále Šumavy. Čtvrteční a páteční počasí slibovalo nevšední zážitek. Chčije a chčije, jak by řekl děda Komárek... :) Na start jsem se postavil společně s kamarádem ze studií Paldou, který sedlá krásného a drahého fulla značky Maverick. Taktiku jsme zvolili jednoduchou, pojedeme kam až to půjde a pak to případně zabalíme. Tož stojíme v půl osmé na klatovském náměstí, zaplať pán bůh neprší, a čekáme na salvu. Co vám budu povídat, prvních pár kilometrů po asfaltu pohoda, čisté kolo a prvních pár metrů v terénu začíná ladná hra bahna a vody.
10.km - Stoupání na Barák jsem zvládl s jen minimem chodeckých vložek.
15.km - Při klesání do Číhaně jsem byl bohatě odměněn svým kolem bahenní svačinkou. Dál se na dlouho v podstatě nic zajímavého neudálo, jen snad, že šlapu do kopce a občas stojím na místě. Zpropadený bahno.
25.km Chlístov občerstvovačka - dobrej čaj, dobrý rohlíky se salámem
30.km Sv. Bartoloměj - to svinský stoupání mám za sebou a následný sjezd je snad ještě větší utrpení, jak "rychle" do kopce, tak "rychle" z kopce. Jeden elegantní přeskok řídítek.
38.km Brody - kosa a prej hurá do vody, loni jsem to objel, ale letos to nějak nejde, ti pořadatelé jsou všude a jsou dost nekompromisní, brody probíhám. Velká chyba, měl jsem si sundat návleky na tretry.
40.km Braníčkov občerstvovačka - známé tváře, mokré nohy, teplý čaj, v tretrách taky, papů a za chvíli klepu kosu, hajdy vpřed.
50.km Keply - teď už se budem jen přibližovat ke Klatovům, pokud nezabloudíme v mlze. Před hezkým sjezdem obouvám suché ponožky, aspoň něco....
55.km Svinná - zase brod, naštěstí je tu lávka... :) Začíná chcát :(
60.km Jesení občerstvovačka - sem úplně v prdeli, zima, mokrej, špinavej,... :( přestává pršet, čaj je fajn, rohlíky s masem taky, původní plán, že odsud jedu po silnici domů měním, dávám naději ještě jednomu přejezdu hřebenu.
65.km Pohádka - ve výjezdu jeden otisk Šewyho Drápalíka do bahna, ve sjezdu jsem úplně marnej, krasobruslení hadr, to už nemá s jízdou na kole nic společného, ani nevím jestli mám ještě svoje kolo, v Jesení jsem popadl něco hnědýho a hurá tlačit. Začínám cucat gel.
70.km - Palda v kopci utrhnul patku na přehazce, chvilka myšlenkových pochodů a bohužel nezbývá nic jiného než otočit a tlačit kolo zpět na silnici a pro pomoc (odvoz do Klatov). Já pokračuju dál ve stoupání do nebes.
72.km - Zázračně ožívám a valím co to jde, škoda, že to takle nejelo od začátku. :) Před Běhařovem krásný technický sjezd, 2 krátké padáky pod 45 stupni s rovinkou tak akorát na délku kola. Někdo řve ať neblázním a slezu. Hehe, zadek za sedlo a jde to jako po másle. Frajer určitě neměl bazalku. :)
75.km Úhlava brod - tady bacha, ráno prej voda do pasu, slézam z kola a brodím, voda po pytlíka, na návleky už kašlu.
80.km Běhařov občerstvovačka - no já snad ani nebudu zastavovat, ale jo. Zatím co do sebe tlačím banán a ionťák, myje se a maže kolo, safra to je servis. Během 5 minut valím dál jak splašenej.
90.km - nic zajímavého, prostě valím furt jak utrženej z řetězu a cucám gel. Začíná poslední úsek na Bítov.
95.km - tak mám tu prasárnu na Bítov za sebou, tendle úsek snad nepůjde nikdy lehce, začíná pršet, tak hurá z kopce do cíle.
98.km - Nějakej dotěrnej biker se mi věší na paty, asi chce můj skalp. Šewy říká, nikdy a ve sjezdu pevně svírá řídítka. :) Ještě, že mám tu bazalku. :)
100.km - Starej známej cíl. 9 hodin 50 minut zážitků, tepovej průměr 139 (príma trénink na Mělice) :)


9 komentářů:

Ječmínek Máselník řekl(a)...

pěkně pane pěkně. Díky zpoždění v publikaci již i víme, že trénink na Mělice jsi zacílil zcela přesně:-)
Kurňa, teďka už se s Tebou ani nebudu snažit v Praze nějaký ten běžík domluvit, páč bys vedle mě stejně chodil. Tak se drž a tuž zdraví, ať to v Otrokovicíh prodáš.

aldaman řekl(a)...

A je to tady, pořád jen článek o tom jak jsi nemocnej a nic nemůžeš dělat, a pak vytasíš tohle :-). Další článek bude o tom, jak jsi zvládl maraton pod 3:15 a pak článek z Mělic :-).
Tak hlavně ať zdraví vydrží talente :-).

Šewy řekl(a)...

Ječmínku, nějaký vyklusání domluvit můžem, přece jen nejsem Ironpepa, abych zregeneroval za 2 dny. Ač výkon z Mělic by mě měl nakopnout do Otrokovic, tak myslím, že nepojedu, chybí mě trénink na dlouhé kolo a na dlouhý běh. Grafiman určo a doufám, že atakuju osobák.
Aldamane, když jsem nemocnej tak netrénuju, né jako ty... ;) Navíc objet Krále za 10 hodin nepovažuju jako nějaký extra výkon, normální trénink na pohodu. :D

Ječmínek Máselník řekl(a)...

nekecej, tak mi se letos fakt potkáme? Tak to se těším na viděnou v Litovli. V Praze půjdu běhat (doufám) nejdřív 23.6., to už odpočatý budeš:-)

Ječmínek Máselník řekl(a)...

samozřejmě my, já už fakt blbnu.

Jozef Vrábel řekl(a)...

Tak toto by som fakt nemusel. Keď tebe bola voda po pitlík, tak ja by som už musel plávať:). Si bouchač.

aldaman řekl(a)...

Já do Otrokovic pojedu jako divák a tak jsem se těšil, že tě uvidím jak to s přehledem zvládneš :-(. Ale ty nakonec stejně přijedeš to je jen takové mlžení :-).
Já si jedu do Litovle také pro osobáček, loni jsem si laťku dal dost nízko tak to snad nebude takový problém ho překonat :-D, tak doufám, že se uvidíme aspoň tam.

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Anonymní řekl(a)...

precist cely blog, docela dobre