úterý 14. dubna 2009

Komu se nelení tomu se zelení.

Jak říká Ironman, březen a duben je čas objemové přípravy. Ale podívejme co říkají pranostiky. Březen za kamna vlezem, duben ještě tam budem. :) A tak i Šewy v březnu zůstal za kamny a v dubnu tam ještě pěkně zůstane neb mu stopku v tréninku (pokud se tomu co jsem do dubna předváděl vůbec dá říkat trénink) vystavil nezvaný host a to streptokok. Přesně kterej kok to je nevím, ale je to pěkná potvora. Týden krásných teplot kolem 38,5°C, bohužel však mého těla a teploty vzduchu. 2 týdny zobání antibiotik a další 2 týdny nic nedělání, aby se tělo vzmátořilo z těch sajrajtů. Ano vychází to pěkně na 1.května kdy budu moct pomalinku a polehounku začít nabírat kondici. Ale nebudeme z toho dělat tragedii, pár závodů bohužel padne, to se nedá nic dělat.
Ale aby jste si nemysleli, že válení v posteli je fakt nuda a abych uspokojil milovníky číselných údajů, tak bych si dovolil jeden měřitelný výkon zmapovat. To takhle po návštěvě obvodního lékaře a nafasování nových antibiotik, jsem zalehl do postele a jelikož mi přišlo, že hicuju víc než i neobyčejně, založil jsem teploměr do podpaží. Vyšplhalo to na krásných 39°C (časový údaj 18:00). Takže nová antibiotika ještě nezabrala. Nasazuji osvědčený Paralen 500 a to 2 kusy. Od 20:00 do 21:00 se potím v posteli jak při letním závodě na Karlštejně. 21:30 - teplota 37,5°C. O půlnoci do sebe tlačím další dávku antibiotik (Ospen 1500). V 01:00 je mi neskutečně blbě, mozek stávkuje, studený pot a světe div se teplota na 35,5°C. Usilovným dýcháním jsem jí vyhnal na 36,5°C což už se dalo vydržet. :))) Takže to máme za 7 hodin pokles tělesné teploty o 4,5°C, slušnej výkon, ne? ;)
Letošní příprava na letní sezonu se některým fakt nedaří. No co Ječmínku a Aldamane, asi si založíme speciální kategorii hobby lazaret. :)))

10 komentářů:

aldaman řekl(a)...

Nějak se tento rok sere co? Nějak tak bych to viděl a založil bych novou kategorii "mrzáků". Já jen doufám, že už jsem si smůlu vybral a zbytek roku už bude naprosto v pohodě bez problémů
Já se na kolo chystám také až začátkem května, holt ironmana si zkusím až příští rok.

Šewy řekl(a)...

Jojo sere, ale triatlon není všecko. Já být tebou soustředil bych se do Teplic, je to na konci srpna, takže hafa času na trénink, když se nic neposere. Hele základ máš skvělej. A výpadek doženeš raz dva.

Ječmínek Máselník řekl(a)...

Slovy klasika, co je to 39 stupňů pro člověka, který má rád léto:-). A když se mrknu do Tvé loňské tabulky, tak jsi taky od 13.3. do května nic nedělal. Ale Ty jsi optimista a talent, takže očekávám rekordní sezónu:-).

aldaman řekl(a)...

Do Teplic, je sice hodně času, ale je to moooocc daleko, a navíc, v červenci bude opět 14 dní výpadek v podobě rodinné dovolené. Lepší bude zkusit něco kratšího a začít se připravovat na příští sezónu. není kam spěchat.

Šewy řekl(a)...

Bych chtěl toho tvýho klasika vidět s 39 a v létě. :-) Se asi díváš na rok 2007, to jsem toho moc nenatrénoval, ale pokud myslíš 2008 tak si otři brýle, to jsem makal jak černej. Jojo, rekordní sezona,leda tak co se škrtů týká. Letos začnu asi až Králem Šumavy MTB, to loni jsem měl před Králem na kontě už 6 závodů. Tož se jdu aspoň modlit za ten talent,třeba to pomůže. :-))

Aldo to jsem myslel, že jsi víc nadrženej na svého prvního IM. Abys nedopadl jako Děvče,ráda trénuje, ale nerada závodí. ;-))

Ječmínek Máselník řekl(a)...

ten klasik je Grossman-Šimek "jak jsem byl nemocný" a hlavní hrdina píše větu "ráno jsem se necítil dobře, zkusil jsem to rozcvičit 80-ti kilovou činkou, ale nepomohlo to. Musel jsem si změřit teplotu. Vím, co je 42 C pro člověka, který má rád léto, ale protože mi chvílemi přestávalo být srdce, zavolala žena doktora..." nebo tak nějak to je:-)

Jozef Vrábel řekl(a)...

Šewy, Šewy, ty si vždy násdeš nejakú výhovorku, aby si mohol leňošiť. Tak to od 1.5 perne roztrénuj a v Mělicích si zazávodíme. Ahoj.

aldaman řekl(a)...

Šewy, to ne, ale bez pořádné přípravy to nejde, jet jen tak to jsem si vyzkoušel loni v Litovli a děkuji nechci. Kvalitně tento rok potrénuji a příští, pokud se zase nezmrzačím, do Otrokovic dorazím závodit.
Navíc letos Ječmínek do Otrokovic nejede a to by mě to závodění vůbec nebavilo :-).

Šewy řekl(a)...

JM: Tak daleko jsem ještě nebyl, aby mi netlouklo srdce... :))
IJ: Jojo v Mělicích. V čem by jsme si to tak rozdali? Asi v depu a pak v pivech, zbylé disciplíny jsou pro mě tak trošku mimo v porovnání s tebou. :))
AM: Chceš ukázat jak to jde i bez přípravy? ;)) Jestli nejede Ječmínek tak to mě to taky neláká na Moraviamana. Budu ho muset ukecat... :))

Strýcu, pojeď! Prosím, prosím, smutně koukám... :))

Aldaman řekl(a)...

Už se na tebe v Otrokovicíh těším, bez přípravy a pod 12 hodin :-). To bude nádhera. Já to, ale raději zkoušet nebudu :-).
A Ječmínka nepřemluvíš, nebo že by jo ?