neděle 7. června 2009

Czechman 09 aneb dílo se podařilo

Na letošního Czechmana jsem se moc těšil. Hlavně z toho důvodu, že jsem si po Králi řekl, že už nikdy v zimě a dešti žádný závod nepojedu, teda aspoň letos, protože Czechmanovi počasí vždy hojně přálo co se týče teplot. Přesně tak drahý čtenáři byl to velký omyl. :) Předpověď slibovala kropení a teplota vody povinnost neoprenů. Upřímně, chtělo se mi pramálo. Ale obsazenost závodu především elitou běhejcom dávala tušit novým zážitkům a skvělé zábavě. Hned po registraci mě přepadl Téčko, záludným způsobem mě překvapil zezadu a na dlouho jsem se nemohl vzpamatovat z toho překvapení. Jeho mystifikující profilová fotografie už byla dávno prozrazena a tak jsem očekával místo mírně obézního papučkáře vyšvihaného mladíka. To se takřka potvrdilo. :) Hned od začátku Téčko hýřil vtipem a tak byla radost s ním pokecat. Čas kvapil a moje snaha vyzvat dnes Zombici s Ironpepou na basketbalový duel se minula účinkem, jal jsem si tedy připravovat věci do depa. V profesorském postoji a rozvaze jsem zahledl dvojici rk a vl001, zabředávám s nimi do rozhovoru co na sebe... Příprava depa proběhla bez nejmenších problémů a jako vždy na poslední chvíli. Před zničujícím vodním chladem preferuji šátek pod čepičku. Trošku temp ve vodě a jdu dýchat na Vavise aby nám neumrz. :) Startér vydává povel a já se řítím vstříc vodní hladině, čekám pořádnou rubačku v té změti těl, ale nic závažnějšího se nekoná. Překvapivě hned na cestě k úvodní bojce mě míjí pár křížníků. U bojky trošku mela jinak celkem v klidu. Na druhé bojce se matlám s nějakou ženou a jak máchnu pár temp prsama, je tu nechvalně známý pocit s Pilmana. Na výběhu se snažím vyklepat neposlušnou na správnou pozici, ale jakmile hodím elegantního placáka do vody a pár temp, je potvora zase tam kde nemá být. No co, s tím se nedá už nic dělat a plavu si teda jak to jde, tepovka na 155. Ha, poznávám Pepu Svobodu, tak jdu plavat pěkně v jeho nohou. Jenže po chvilce tlačka zprava a i zleva, no horké chvíle zažívám. Nechávám jim místo a plavu jednomu z nich v nohou, na bojce vidím, že ty kokoti ho nechali uplavat. Tak si tak plavu kde se mi zlíbí. A najednou je tu konec plavča, toto uteklo a za pěkných 32:30, to jsem vůbec nečekal. Odhadoval jsem něco lehce pod 35. Lezu po koberci ven a motám se jak po flašce Fernetu, běžet nemá smysl, tak se tak motám k depu a svlékám co se dá. V depu jsem hned vedle Pepy a jelikož máme oba červená kola, navrhuju výměnu. :) Bohužel Pepan byl o 3/4 minuty lepší v plavání a bere červeného Looka, na mě tu zbývá červený Author. :) Po dlouhých pěti minutách v depu konečně usedám na kolo. Na občerstvovačce hned beru gel a tlačím to do sebe. První kolo jsem měl v plánu objet pod hodinu, což se podařilo (58 minut). Potkávám staré známé, ale i nové a mladé známé... no prostě jako vždycky. Langoš kus přede mnou, ale to se celkem dalo čekat. Otázkou bylo jestli ho sjedu nebo ne (nesjel). Překvapivě i Dušan Kyjanka přede mnou. Nejvíc jsem byl zvědav na Advida a Téčka, jelikož byli maskováni kolem, přilbami a pestrobarevnými dresy, dalo to necelé tři kola fušku než jsem je rozpoznal, na štěstí byli poslušně za mnou. Vl001 profesorsky točí nějaký ten kousek, spíš teda kus za mnou. :) Do druhého kola vjíždím se stejným cílem jako v prvním, nepolevit. Tacháč ukazuje průměr 32,5km/hod a já nechápu kde se to tam bere. Tlačím do sebe Carbonex a půl Powerbiku co jsem utrh i s rukou občerstvovače. :)) Druhé kolo se odehrálo v rytmu prvního. Nechápu. Ve třetím kole jsem musel zařadit tatranku, páč sem cítil nějaký prázdný žaludek. Na poslední půl hodince kola do sebe tlačím gel i tabletu a začínám zvolňovat. Celkem kolo za 3 hodiny s průměrem 31,42km/hod (natočeno 95km) i s jednou masáží neprokrvených kulek. Naprostá spokojenost (i s tou masáží). ;) Druhé depo za 2:30. Taky naprostá spokojenost. :) Jen jsem zapomněl vyhodit vestičku co jsem měl pro sychr na kolo. Proběhla se holka dvě kola. Jde se na běh, což je pro mě jedna velká neznámá. Loni sem se tu během pěkně propotácel a prosr... Letos vzhledem k 150 naběhaným kilometrům jsem nečekal žádný zázrak. Do prvního kola vyrážím velice opatrně a počítám s tempem 6minut na kilák. Tepovka na 155 je ucházející a až na lehce rozbouřené střeva se běží překvapivě dobře. Chtěl jsem pít na každé občerstvovačce a je to naprosto zbytečné, akorát to ve mě žbluňká. Prostě budu pít podle potřeby a cucat gel po velmi malých dávkách. Takže první okruh za 32 minut, to je tempo někde lehce pod 5 minut, no kde se to dneska všecko bere, že by fakt talent? :) V začátku druhého začínám vadnout a hlásí se napumpovaná střeva. V třetině okruhu volím rigol, který hodlám zaneřádit svými výkaly. Zbytek kola chytám rytmus a snažím trošku přidat, tepovka kolem 165 a kolo za 40minut. Spokojenost. Vbíhám do posledního kola, odhazuji konečně vestičku v kapse a prohlašuji něco o tom, že teď poběžím jak průvan. Propočítávám celkový čas a když nezvadnu úplně, mohlo by to být pod 5:30. Jelikož se mi běží naprosto parádně, tlačím tempo na nejvyšší obrátky. Tepovka už neklesá pod 170, naopak stoupá vzhůru jak teploměr v dubnu. Dokonce začínám značně funět a to se moc často u triatlonových běhů u mě nestává. Nevím jak jsem to propočetl či mi začal vysazovat mozek, nicméně poslední občerstvovačku jsem profrčel v čase 5:15 a uklidňujíc se, že to už do 5:30 zvládnu valím ve stejném tempu furt dál. Normálně bych věděl, že i když to dojdu tak to pod 5:30 bude. V prostoru depa už bez úsměvu, páč to je fakt na krev. Protínám cíl v čase 5:21:25 a konstatuji, že dílo se podařilo a prdím na jakýkoli další trénink, asi jsem fakt talent, zatím jen hnijící. :) Poslední běžecké kolo jsem odletěl za 28minut což je odhadem tempo lehce přes 4 minuty na kilák. Tak to už mi hlava vůbec nebere.
V cíli vypadám asi tak 5 minut na umření a pak už je to v pohodě a jdu se kochat dalšími bojovníky, hlavně uctihodným cílovým soubojem Advida a Téčka. Pěkná podívaná. Pak ještě nějaké pózování fotografům s rk a Téčkem a je tu téměř konec exhibice. :)
Na závěr se chci omluvit všem, kterým jsem sliboval čas přes 5:30, protože se svým tréninkovým úsilím jsem ani nic jiného nečekal.
výsledky: http://skomt.cz/filestore/File/czechman%20VI..pdf
fotečky: nemá to cenu, stejně už jste je viděli a zatím je to nejnavštěvovanější fotogalerie ;)

6 komentářů:

Vl001 řekl(a)...

Samo, že jsi talent. Pojď na Slovakmana, tam bude přehlídka talentů:-)

Anonymní řekl(a)...

Teda pane hrááábě, vy jste tritalent !!! :-)
Budu se těšit v Litovli
Téčko
PS: Papučky vezmu taky ;-)

Šewy řekl(a)...

Papučky na běh? Že bych byl konečně rychlejší na běhu než ty? :) No nevím, jestli zmáknu Grafimana a týden na to Slovakmana. A navíc se začínám nějak tělesně rozpadat, tak doufám, že klapne aspoň ta Litovel.

Ječmínek Máselník řekl(a)...

kurňa, do Litovle musíš! Taková forma, tak nenech tělo rozpadnout a přijeď:-)

Aldaman řekl(a)...

Teda šewy to je mazec :-). No jo talent. Do Litovle s tebou počítám, ať vidím tebe na vlastní oči, to už se mi nemusím podařit něco takového vidět :-). A proč by jsi se rozpadal, vemu sebou drát a dám tě dohromady, taky ještě nějakej v sobě mám a jedu :-).

Šewy řekl(a)...

Drát se bude hodit, když na na mě, tak na nějakýho chrta. :-) Ty ho máš proto, aby tě brzdil a né držel pohromadě. :-)
Jinak dělám co můžu, odpočívám, cpu se vitamínama a sajrajtem od lékaře, tak snad to bude OK do 11.7. Jo a taky se těším na 310XT. ;-)