úterý 13. května 2008

Maratonské EXPO

Něco málo vět z maratonského EXPA. Nabídka stánků nebyla špatná, ale na akci takového formátu bych čekal něco většího. Překvapil mě stánek firmy Scott a jejich krásné silničky (např. Scott Addict LTD - 270 tisíc a za to dostanete 5,9kg trubek z karbonu). :-)
A teď už se dostávám k botám a hadříkům. Stánek Adidasu nelze přehlédnout, nabídka bohatá, ale koupě jen na obchodech. Další mě zaujala firma Mizuno, která byla prezentována firmou Triexpert, ani zde nechyběl nožní skener a podobný vychytávky. Oproti loňsku překvapivě žádná fronta.
Překvapil mě stánek s vložkami do bot, už nevím jak se jmenoval, ale pořídit si speciální vložky do bot na běh, další do treter na kolo a já nevím kam ještě (sem se měl zeptat jestli nemá do ploutví :-D), to mě přijde trochu ujetý. Evidentně to, ale vynáší. Další stánek co mě praštil do očí byl se značkou Craft, no to bylo hadříků. Peněženka se mě sama otevírala v kapse.Prolistoval jsem se ramínkama a usoudil, že tady bych se neměl moc dlouho zdržovat, tady by mě ta asi vyždímalo.
Konečně jsem našel značku na jejichž výrobcích, teda výrobku, běhám a to je značka New Balance. No a tady významné slevy. Letošní model 1062 (já mám loňský 1061) s tisícovou slevou, tedy za 1999,- Kč. No pic bych se, na podzim jsem je kupoval za trojku. Moc se mě líbili 826. Krásná, lehká bota, určena na silnici a lze ji brát vzhledem k váze i jako závodní. Kdybych si jí vyzkoušel, asi bych jí už nesundal a byla za 1599,- Kč. Z posledních sil jsem se vrhnul na stánek Asicsu. Zběžně jsem prohlédl zboží a pak jsem zasekl ten největší úlovek. :-)
Trochu jsme s Petrem pokecali jako staří dobří známí a s přáním úspěšné sezony a závodu se rozloučili. :-) Musím říct správný chlapík a pohodář, jen já jsem byl z toho překvapivého setkání nějakej vyklepanej. :-D

Žádné komentáře: